1402-09-05 09:20
1638
0
87611
فرمانده سپاه نینوا در آیین بزرگداشت قیام ۵ آذر گرگان:

کادر درمان بیمارستان ۵ آذر گرگان نقطه امید مردم است

فرمانده سپاه نینوا با تشریح واقعه تاریخی پنج آذر گفت: از زمان پنج آذر ۱۳۵۷ تاکنون بهترین خدمات در این بیمارستان ارائه شد و همچنان نقطه امید مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آئین بزرگداشت روز ملی گرگان و هفته بسیج ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در واقعه پنج آذر گرگان مردم به خاطر هتک حرمتی که به حرم امام رضا (ع) شده بود و امام راحل آن روز را عزای عمومی اعلام کرد در صحن امامزاده عبدالله (ع) گرگان تجمع کردند و آن گونه که در تاریخ آمده شعار الله‌اکبر سر می‌دادند اما رژیم طاغوت، مردم را به رگبار گلوله بست و ۱۴ نفر را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه واقعه خونین پنج آذر گرگان در محوطه همین بیمارستان نیز اتفاق افتاد، گفت: این بیمارستان در قدیم اورژانس بود و مجروحان را برای مداوا اینجا می‌آوردند اما رژیم طاغوت به بیمارستان نیز حمله‌ور شده و عده‌ای از مردم در این بیمارستان به شهادت رسیدند، از آن روز به بعد نام بیمارستان از پهلوی به پنج آذر تغییر دادند.

* کادر درمان بیمارستان پنج آذر گرگان همچنان نقطه امید مردم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: از آن روز تاکنون بهترین خدمات در قدیمی‌ترین بیمارستان گرگان ارائه می‌شود و اکنون نیز کادر درمان بیمارستان پنج آذر گرگان همچنان نقطه امید مردم در ارائه خدمات هستند.

ملک‌شاهکوهی با یادآوری نام و یاد شهدای سلامت استان گلستان تصریح کرد: ماموریت کادر درمانی در زمان کرونا بیش از هر زمانی به چشم آمد و تعدادی از عزیزان پزشک و پرستار را از دست دادیم که یاد همه آنها را گرامی می‌داریم.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج متعلق به آحاد ملت ایران است و یکی از معجزات و اتفاقات بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و این اقدام امام راحل بود که ۱۰ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ۹ ماه قبل از جنگ تحمیلی، بسیج را تشکیل داد.

* بسیج مرد همیشه در میدان و پای کار خدمت بدون منت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج تاکنون گفت: هیچ‌کسی به اندازه بسیج به مردم خدمت نکرده است بسیج سازمانی کم‌هزینه و پرثمر است، نام و نشان ندارد برای این مجموعه موضوع خاصی تعریف نکردند هر جایی که نیاز باشد  بسیج پای کار آمده است و اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، بسیج نبود اثری از انقلاب اسلامی هم نبود.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه بسیج در بازسازی، کارهای عمرانی و محرومیت‌زدایی بدون منت برای خدمت به مردم و نظام اسلامی پای کار بوده است، گفت: در برهه اغتشاشات از سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، ۱۳۹۸ و اخیرا در سال ۱۴۰۱ نیز باز هم بسیج به میدان آمد و نقش پررنگ خود را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی بسیجی در گلستان مشغول فعالیت هستند، ابراز کرد: ۵۷ گروه جهادی دانشجو نیز در نقاط محروم استان فعال هستند و در آبرسانی، برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی، مرمت مدارس، خانه عالم، خانه محروم، جاده بین مزارع و ... فعالیت دارند.

* جانفشانی بسیج برای مردم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تبریک هفته بسیج به آحاد ملت ایران به ویژه بسیجیان مخلص همیشه در صحنه گفت: بسیج برآمده از همین مردم است و برای مردم و انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کند.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به وقایع غزه بیان کرد: نباید از کنار زخمی که در جهان اسلام ایجاد شد به راحتی گذشت واقعه‌ای که در سرزمین‌های اشغالی بعد از ۷۰ سال افتاد اتفاقی نیست.

وی با اشاره به سه راهبرد رژیم صهیونیستی که بعد از ۷۰ سال فروریخت، توضیح داد: راهبرد نخست رژیم جعلی این بود هر کسی که به سرزمین‌های اشغالی می‌آید چه فلسطینی باشد یا یهودی تعهد دادند که این سرزمین امن است مخصوصا شهرک‌های صهیونیستی هیچ‌وقت نباید ناامن شود.

* جبهه مقاومت راهبرد ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی را درهم شکست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: راهبردهای دیگرشان این بود که ارتش صهیونیستی در هیچ عملیات زمینی شرکت نمی‌کند مگر آنکه پیروز شد و دیگر آنکه این رژیم در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شود اما دیدیم این راهبرد بعد از ۷۰ سال چگونه درهم شکست و حماس یک ضربه غیرقابل ترمیم به آنها وارد کرد.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: در عملیاتی که حماس علیه رژیم صهیونیستی انجام داد ۳۶۰ تانک آنها را منهدم کردند و رژیم صهیونیستی صددرصد غافلگیر شد.

وی توضیح داد: نخست‌وزیر رژیم جعلی در همان روز اول حمله به بیمارستان غزه گفته بود که چیزی به نام صلح و آتش‌بس در غزه نداریم مگر آنکه غزه را با خاک یکسان کنیم و حماس نابود شود اما مقاومت آنها را وادار به آتش‌بس و تهعدات خود را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و این یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.